Blog Listem

19 Şubat 2011 Cumartesi

Lapitak Ayak Bakım Kremi

Evet ilk defa böyle bir post yapıyorum :) Önce bu ürün hakkında ön bilgi vereceğim ;

ÜRÜN BİLGİSİ
Gün boyu vücudumuzun tüm ağırlığını taşıyan ayaklarımız , ayakkabı ve botların içinde kapalı kaldığından bakıma ihtiyaç duyar.Yazın çeşitli dış etkilere açık olmaları da ayakların bakım ihtiyacını artırır. Düzenli ayak bakımı yapıldığında topuk çatlağı , ayak kokusu , kaşıntı ve pişik gibi sorunların görülme sıklığı azalır.
  • Lapitak uzun süre devam eden nemlendirici etkisi ile cildi yumuşatır ve ayak bakımına yardımcı olur.
  • İçerdiği E vitamini sayesinde serbest radikallere karşı koruma sağlayarak cildin canlanmasına yardımcı olur.
  • Etil alkol ve domuz yağı içermez.
KULLANIMI
  • Ayaklar temizlenip kurulandıktan sonra masaj yapılarak krem cilde yedirilir.
  • İlk 4 gün için sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez, sonrasında ise günde bir kez kullanılması tavsiye edilir.






Kendi yorumuma gelincee :) Acıkcası ayağımdaki sorunları gecireceğini  düsünmemistim. Bu kremi bir hafta kadar uyguladım. Tamamen sorunu kaldırmasada hafifletti suan. Ve kullanmaya devam etmeyi düsünüyorum ilk basta asağıda gördüğünüz 1 numarılı resimdeki tester la basladım iyi gelince normal ürünü aldım bugün. Sürekli kullanmayı düsünüyorum. Ama tabiki bana iyi gelen size  iyi gelmeyebiliir. 
Yinede son olarak yararlı bir ürün olduğunu düsünüyorum.

NOT: Bu ürünü aldığımda bilmiyordum ( gerci üzerinde yazıyormus :) ) ama icerisinde 3 adet tester varmıs bunuda 3. numaralı resimde görebilirsiniz.


                                                            1 Numaralı Resim 



2 Numaralı Resim



3 Numaralı Resim



Sevgiyle kalıın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder